lördag 5 mars 2011

Lyckades igen!



Moa ville ha en lika tårta som den på bilden, så ja självklart gör man sitt bästa! Var roligt att se hur lika jag kunde få den och jag blev både nöjd och förvånad av resultatet. Lite utmaning! Klart så upptäckte man ju saker som man kunde gjort annorlunda på den första. Se Här. (För er som inte vet så gjorde jag en lika tårta i början av januari)

Det är sååå roligt att göra figurtårtor, personliga tårtor som blir så uppskattade!

Grattis Moa!




Ljusa bottnar fyllda med hallonmousse och vaniljgrädde. Spacklad med grädde och fodrad med chokladfrosting. Täckt i sp/marsipan. Dekor i sp och fp.





2 kommentarer:

  1. Underbar, nästa gång jag fyller ska jag nog satsa på att boka en Barbapapatårta av dig, det vore en riktig Annatårta det!

    SvaraRadera
  2. Tack Hanna! Du lyckades igen. Tårtan gick hem hos både stora och små. Anki

    SvaraRadera